پمپ انژكتور ليفتراك

۲۰ بازديد

 پمپ انژكتور ليفتراك

پمپ انژكتور ليفتراك يا پمپ گازوئيل در سيستم هاي موتورهاي ديزلي كه درماشين آلات سنگين و راهسازي بيشترين كاربرد را دارد. پمپ گازوئيل يا پمپ انژكتور قلب تپنده سيستم هاي ديزلي به حساب مي آيد وآنچه كه باعث حركت و قدرت بالاي اين مدل دستگاه ها مي شود، وجود موتورهايي از نوع احتراقي است.

اين نوع موتورها مي توانند در بارگيري ها فوق سنگين، در معادن شن و ماسه و پروژهاي عمراني بسيار عظيم بسيار موثر باشند و در زمان خودشان آغارگر انقلابي عظيم در صنعت ماشين آلات ديزلي به حساب مي آمدند با پيشرفت هاي صورت گرفته تا به امروز هنوز نوع ديگري نتوانسته جايگزين اين مدل از موتورهاي ديزلي شود .

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2019/06/پمپ-انژكتور-ليفتراك.jpg

طرز كار پمپ گازوئيل يا پمپ انژكتور ليفتراك

پمپ انژكتور ليفتراك وسيله اي است كه سوخت را به داخل سيلندرهاي موتور ليفتراك پمپ مي كند و يا انتقال مي دهد .انژكتور در موتور هاي ديزل از اجزاي بسيار پيچيده اي تشكيل شده است كه هر كدام داراي شرايط وعملكرد خاصي مي باشند. مهم ترين وظيفه پمپ انژكتور بعد از پمپاژ سوخت انژكتور تحمل دما و فشار داخلي سيلندر است تا بتواند سوخت را به قطرات ريز و پودري شكل تبديل سازد . و بعد از اين آنها به صورت دوراني شكل بدهد تا سوخت به تمامي اجزا احتراقي موتور برسد.

وظايف پمپ گازوئيل يا پمپ انژكتور ليفتراك

1.كنترل ميزان سوخت

2.تقسيم به موقع و مساوي گازوئيل

3.رساندن سوخت به موقع به سوزن هاي انژكتور در زمان احتراق

4.ايجاد فشار مناسب براي پودر كردن گازوييل

5.پاشيدن سوخت پودر شده به سر پيستون ها در زمان احتراق

دلايل خرابي پمپ گازوئيل يا پمپ انژكتور ليفتراك

سوخت بي كيفيت يا كم كيفيت با مواد رسوبي زياد، خالي نگه داشتن مخزن سوخت گازوئيل به مدت طولاني ،ورود شيء خارجي يا حتي ذره اي گرد وغبار ميتواند سيستم پمپ را كاملا ازبين ببرد، تعويض به موقع و تعمير و نگه داري، از جمله عواملي است كه مي تواند جلوي خرابي پمپ گازوئيل ليفتراك را بگيرد .

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2019/06/پمپ-انژكتور-ليفتراك-2.jpg

فروش پمپ انژكتور ليفتراك

امروزه يكي از مهمترين دغدغه هاي شركتهاي عمراني ،معدني و صنعتي در انتخاب ماشين آلات، كيفيت مطلوب و طول عمر  مفيد بالاي آنها مي باشد كه اين مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات يدكي مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نيل به اين استراتژي شركت آذران پيشرو صنعت داراي خدمات رساني در بالاترين كيفيت به مشتريان مي باشد ، واحد قطعات آذران پيشرو صنعت مفتخر است تا با تامين مناسب قطعات يدكي ليفتراك در برندهاي مختلف خدمتگزار مشتريان محترم باشد. در اين راستا فروش انواع پمپ انژكتور ليفتراك را در برنامه كاري خود قرار داده است كه از آن جمله مي توان به پمپ انژكتور ليفتراك سهند ، پمپ انژكتور ليفتراك تويوتا ، پمپ انژكتور ليفتراك سپاهان ، پمپ انژكتور ليفتراك دوو-دوسان، پمپ انژكتور ليفتراك كوماتسو، پمپ انژكتور ليفتراك آريا و... اشاره نمود.

در زمينه تأمين قطعات انواع ليفتراك، ريچتراك، استاكر، ريچ استكر و پالت تراك اين شركت با اتكا به توانمندي پرسنل با تجربه خود، لوازم يدكي و قطعات اورجينال درخواستي مشتريان خود را كه عمدتا كارخانجات و شركت هاي توليدي مي باشند، سريع ،صحيح و بموقع تحويل آنها داده است و در اين راستا توانسته است نظر مشتريان خود را تامين كند.

هم اكنون با توجه به تجربه يك دهه تامين قطعات يدكي ماشين آلات صنعتي و تجهيزات انبارداري، اين مجموعه آماده ارائه خدمات به همكاران و مشتريان عزيز مي‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشين‌آلات صنعتي نيازمند حضور مستمر در اين حوزه مي‌باشد. آذران پيشرو صنعت افتخار دارد به منظور كسب رضايت همكاران و مشتريان و ارتقاء كيفيت خدمات و همچنين با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعاليت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در اين راستا آماده ارائه خدمات فني و مهندسي و تامين قطعات يدكي براي ليفتراك هاي زير مي باشد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.