ليفتراك ديزل

۳۲ بازديد

ليفتراك ديزلي در زمره محبوب ترين نوع ليفتراك است كه در بازار وجود دارد. در اين نوع از ليفتراك  ها، به دليل ساختار و نوع احتراق موتورهاي ديزل نسبت به نوع ليفتراك  بنزيني، قدرت بيشتري دارند و مي توانند بارهاي سنگين تري را بلند كرده و تا ارتفاعات بيشتري بلند كنند. ليفتراك  هاي ديزلي براي استفاده در مناطق باز طراحي شده اند اما مي توانند در انبارهاي بزرگ با تهويه مناسب نيز استفاده شوند و بيشتر در مراكز صنعتي و در شركت هاي خدمات بندري و انبار ها و …. استفاده مي شوند.

به اين دليل كه ليفتراك  ديزلي سرعت بالايي دارد اين نوع ليفتراك  در فعاليت هايي كه زمان و سرعت اهميت دارد، كاربرد فراواني دارد.  ليفتراك  ديزل در فضاهاي باز به كررات مورد استفاده قرار مي گيرد. انواع مختلفي از اين نوع ليفتراك  در وزن هاي 1.5، 2، 2.5، 3، 3.5، 5 و 7 تن وجود دارد. فضاي داخلي اين ماشين به شكلي طراحي شده كه كاربري بالايي دارد. در ليفتراك  ديزل، اتاقك كاربر بزرگ است و كارايي دستگاه بالا است. سهولت كاركرد مزيت ديگر اين نوع از ليفتراك  مي باشد. ليفتراك  هاي ديزلي براي حمل بار تا اوزان بسيار بالا مناسب هستند و قابليت استفاده در انواع شرايط محيطي را داشته و مقاومت بالايي دارند.

در صورتي كه ليفتراك  ديزل نياز به تعمير ليفتراك  ديزل داشته باشد ، تمام اتصالات ليفتراك  ديزل ساده هستند و كار با آن ها راحت است بنابراين سرويس دهي اين نوع دستگاه به سهولت انجام مي شود. موتور اين ليفتراك  ها طوري طراحي شده كه علاوه بر افزايش راندمان كار، در دور موتور پايين، گشتاوري بالا دارند. اين ليفتراك  ها براي كاربردهاي گسترده در شرايط آب و هوايي مختلف، گزينه بسيار مناسبي هستند. قطعات جانبي اين ليفتراك  ها به راحتي در بازار، در دسترس است.

كاربردهاي ليفتراك  ديزل

  • لجستيك و توزيع كالا
  • حمل و نقل كالا در انبارهاي وسيع
  • كاربرد در صنايع ساخت و ساز
  • حمل ظروف حاوي مواد شيميايي صنعتي

مزاياي ليفتراك  ديزل

  • سهولت رانندگي و كنترل دستگاه
  • كاهش هزينه ها
  • امنيت بالا
  • افزايش راندمان كار
  • كاهش مصرف سوخت (مصرف بهينه انرژي)
  • سيستم پايدار حمل بار
  • مجهز به سيستم خنك كننده موتور (از گرم شدن بيش از حد موتورجلوگيري مي كند)
  • نياز به تعميرات و نگهداري به صورت دوره اي
  • سيستم ترمز پيشرفته مجهز به روغن ( موجب افزايش دوام و طول عمر لاستيك ها مي شود)

نكات مهم در مورد نگهداري ليفتراك  هاي ديزل

 

  • در فصل زمستان و هواي سرد، ليفتراك  را حتماً در جا گرم نگهداشته و از آب رادياتور مخلوط با ضد يخ استفاده نمائيد.
  • بهتر است در پايان هر روز كاري، مخزن گازوئيل مجدداٌ از سوخت، پر شود.
  • حتماً براي ريختن گازوئيل از صافي ظريف استفاده شود و گازوئيل عاري از هرگونه مواد اضافي و يا آب باشد.
  • هر روز صبح پس از روشن كردن، ليفتراك  بايد به مدت 10 دقيقه در جا كار كند سپس حركت داده شود.
  • هر 6 ماه يكبار فيلتر روغن ليفتراك  تعويض گردد.
  • قبل از روشن كردن ليفتراك ، نشانگر روغن هاي آن را كنترل كنيد و در صورت نياز آن را تنظيم نماييد.
  • در صورت روشن نشدن ليفتراك  از استارت زدن مجدد قبل از بررسي ايراد و رفع آن خودداري كنيد.

تجهيزات انبارداري

۴۰ بازديد

استاكر برقي  

استاكر برقي نوعي از تجهيزات انبارداري مي باشد كه قابليت حمل بار و حمل پالت در ارتفاع را داراست. اين تجهيزات با قيمت مناسب خود كارآمدي بسياري در انبار هاي كوچك، محيط هاي صنعتي و كارگاهي كه نيازمند جابجايي بار در ارتفاع هستند را دارد.هدف اصلي استاكرها براي بارگيري بار داخل ماشين هاي باربري و تخليه بار از اين گونه وسايل نقليه است. همچنين عمده كاربرد اين وسايل در فروشگاه ها با فضاي كافي، كارگاه ها و كارخانه ها براي قرار دادن بار در داخل قفسه هاي انبار و يا پايين گذاشتن بار از قفسه ها مي باشد .

استاكر بدون سكو

اين سري از استاكر هاي برقي براي كارهاي سبك و حركات در سطح افقي پالت طراحي شده است . طراحي جمع و جور و مانور پذيري آن، اين نوع استاكر ها را مناسب براي استفاده در طيف گسترده اي از كارها، مانند استفاده در مغازه ها و دفاتر كرده است .

استاكر بدون سكو (مخصوص شرايط كاري سنگين)

اين سري از استاكر هاي برقي با طراحي ايمن، با دوام و جمع و جور براي كارهاي انبارداري سبك و سنگين طراحي شده است كه باعث افزايش راندمان و عملكرد در حين حمل و نقل افقي، قرار دادن بار در داخل قفسه هاي انبار و يا پايين گذاشتن بار از قفسه ها در ارتفاع بالاتري مي شوند. اين سري از استاكر ها همچنين در سطوح ناهموار نيز مي توانند عملكرد مناسبي داشته باشند .

استاكر سكودار

اين نوع بالابرها مجهز به پلت فرم يا سكوي مخصوص ايستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده كه مخصوص عمليات تخليه و بارگيري سنگين تا دو تن و با حداكثر سرعت در انبارهاي متوسط و بزرگ ميباشد و در صورت كسب مهارت توسط اپراتور ،سرعت عمل استاكر ها از ليفتراك بيشتر بوده و در مكانهايي كه ليفتراك معمولي به لحاظ ابعاد و اندازه قابليت مانور ندارد به راحتي حركت كرده و زمان جابجاي و چيدمان كالا در انبار را به شدت كاهش مي دهد.

ريچ استاكر سكودار

اين نوع استاكر ها ميتوانند علاوه بر بالا و پايين بردن شاخكها ، ميتواند به اندازه 50 سانتي متر بسمت جلو حركت نمايد و اين موضوع سهولت بسيار زيادي در جهت بارگيري و تخليه ايجاد نمايد و با بكارگيري از اين مزيت اين سري از استاكرها مي توانند فضاي ذخيره سازي و بهره وري را افزايش دهند.

اين دستگاهها بطور معمول داراي موتوري از نوع AC با ضريب ايمني بالا مي باشند كه موتور اين تجهيزات از طريق يك باتري اسيدي– سربي با ولتاژ و آمپراژ مناسب براي تامين انرژي خود بهره مي برد .

شركت آذران پيشرو صنعت با دارا بودن پرسنل فني مجرب و با توجه به اهميت صنعت جابه جايي مواد در اجرا و پيشبرد اهداف والاي پروژه هاي ملي و صنعتي كشور با هدف ايجاد يك مجموعه متخصص در زمينه ليفتراك اقدام به فروش انواع ليفتراك (ديزلي، برقي، دوگانه سوز) در تناژهاي مختلف و همچنينتجهيزات انبارداري (پالت تراك ، استاكر ، ريچ تراك، جك پالت) ، از برندهاي معتبر جهاني نموده است.

ليفتراك دوو - دوسان

۳۵ بازديد

ليفتراك دوو - دوسان

شركت دوسان، در سال 2005 توسط گروه دوسان، تاسيس شد. در همان سال نيز شركت صنايع سنگين دوو، با همكاري گروه دوسان راه اندازي شد و اكنون به بخش بزرگي از سازندگان ماشين آلات صنعتي تبديل شده اند.

شركت دوو – دوسان  ، با نام تجاري "ماشين آلات سنگين دوو"  موفق به ساخت تجهيزات ساخت و ساز، وسايل نقليه صنعتي، موتورهاي ديزلي، تجهيزات تأمين برق، ماشين آلات، تجهيزات اتوماسيون صنعتي و محصولات صنايع دفاعي (سيستم هاي سلاح هاي زرهي و سلاح هاي دفاع هوايي) شد.
شركت دوو–دوسان در دهه 1960، ساخت و توليد لودر را آغاز كرد و توانست در طي كمتر از يك دهه، بيش از 1000 دستگاه را به فروش برساند. اولين كارخانه كه براي توليد اختصاصي ليفتراك در نظر گرفته شده بود، يك سال پس از اولين موفقيت در ساخت و فروش محصولات، تأسيس شد.
اولين ليفتراك هاي توليد شده توسط شركت دوو – دوسان  ، در انگلستان، به فروش رفت. انواع ليفتراك دوسان برقي، دوسان گازي و دوسان ديزلي (بيش از 100 مدل)، در انگلستان به بازار عرضه شد. اين آمار تقريباً نيمي از كل محصولات دوسان به حساب مي آمد.
انگلستان نه تنها يكي از بزرگترين بازارهاي خارجي براي صادرات محصولات دوو – دوسان  است، بلكه از نظر استراتژيك براي فروش بيشتر در اروپا نيز مهم است. شركت دوو، 58 درصد از بازار داخلي ليفتراك در كره جنوبي، 65 درصد سهم صادرات ليفتراك و 40 درصد صادرات اختصاصي به كشورهاي اروپايي را در اختيار دارد.
از زمان توليد اولين ليفتراك در كره در سال 1968 تا اكنون، محصولاتي (انواع بالابرها) با كيفيتي بسيار بالا توليد شده، كه تمام نيازهاي مشتريان را فراهم مي كند.

در نتيجه تعهد و كار سخت است كه اين شركت توانسته به عنوان توليد كننده شماره يك در بازار داخلي، با حجم توليد محصولات،  بيش از 300,000 واحد در سال 2006، معروف شود.
شركت دوو – دوسان ، ماشين هاي ساده، قدرتمند و عملكردي را طراحي كرده اند كه علاوه بر محبوبيت زياد، محافظ محيط زيست نيز هست. علاوه بر اين، ارائه خدمات عالي و خدمات پس از فروش به مشتريان باعث شد كه جوايز بسياري را از آن خود كند. بهترين جايزه جهاني در سال 2000  به خاطر طراحي محصولات دريافت شد.
در سال 2005، به دليل طراحي مهندسي منحصر به فرد دستگاه ها و رعايت موارد ايمني، جايزه بهترين محصول را به خود اختصاص داد. در سال هاي 2006 تا 2008 دوو–دوسان توانست جايزه برتر طراحي ماشين هاي صنعتي را از "انجمن كاميون صنعتي"، در انگلستان كسب كند.
اين شركت اكنون با در اختيار داشتن تكنولوژي هاي روز دنيا، انواع ليفتراكهاي صنعتي را توليد و به بيش از 90 كشور جهان صادر مي كند. نمايندگي ليفتراك دوو - دوسان در سراسر جهان، ارائه كننده مطلوب ترين خدمات و محصولات اين شركت بزرگ هستند.

 

 

كارايي و بهره وري بالا، قدرت مانور فوق العاده، هزينه راهبري و نگهداري كمتر و عمر طولاني تر ليفتراك هاي دوسان طي ساليان متمادي به اثبات رسيده است.سيستم انتقال قدرت : گيربكس مخصوص حركت كاملا نرم و مطمئن دستگاه را ممكن مي سازد.علي الخصوص تعويض دنده جلو به عقب و برعكس خيلي راحت انجام مي گيرد. نقاط بازرسي گيربكس در بالا و در دسترس بوده كه كنترل و سرويس آن خيلي ساده و راحت مي باشد.فرمان : سيستم فرمان هيدرواستاتيك دوسان با قدرت مانور زياد براي كار در محيط هاي آلوده و سطوح ناهموار طراحي شده است كه عمر آن را بيشتر نموده است.نوع دكل : سيستم بالابري دوجكه دوسان  با ميدان ديد كاملا باز و حركت آن خيلي نرم و بي صدا مي باشد.موقعيت راننده : طراحي صندلي اِرگونوميك و خيلي راحت و با تسلط كامل راننده به اهرم هاي فرمان و كنترل و راحتي عملكرد
انواع ليفتراك دوسان: ليفتراك ديزلي دوسان ، ليفتراك دوگانه (گاز و بنزين) دوسان ، ليفتراك گازي دوسان  و ليفتراك برقي دوسان
قيمت ليفتراك دوسان براساس تناژ، ميزان بالابري دكل و نوع سوخت محاسبه مي گردد.

اطلاعات كاربردي، اخبار و اطلاعيه ها، آگهي هاي خريد و فروش مرتبط با فروش ليفتراك دوسان
اطلاع از ليست قيمت، مشخصات، تصاوير و فيلم ها، نمايندگي ها، شركت ها، تامين كنندگان و فعالين مربوط به فروش ليفتراك دوسان

براي اطلاع بيشتر درباره شرايط فروش ليفتراك دوسان با عرضه كنندگان ليفتراك دوسان در سايت صنعت تماس بگيريد.

ليفتراك هاي دوسان (دوو  سام)، تجهيزات انبارداري هستند كه براي حمل و نقل بار در صنايع و كارخانه ها طراحي شده اند. شركت ليفتراك سازي دوو براي ارائه خدمات بهتر و گسترده به مشتريان خود، مراكز نمايندگي ليفتراك دوسان را در نقاط مختلف راه اندازي نموده است. خريد يك ليفتراك ايده آل، متناسب با كسب و كار شما مي تواند علاوه بر اينكه سرعت بارگيري در انبار را افزايش دهد، امنيت كالاها و كارگران را نيز تضمين مي كند.
نمايندگي ليفتراك دوسان به عنوان يك مجموعه معتبر، برنامه ريزي هاي دقيق و منظمي را براي ارائه خدمات خود به مشتريان تدوين نموده است. طبق اين برنامه ها، متخصصان و كارشناسان نمايندگي موظف هستند مدل هاي ليفتراك دوسان را براي مراجعه كنندگان تشريح كرده و آن ها را در انتخاب يك دستگاه مناسب راهنمايي نمايند. همچنين تأمين قطعات جانبي و يا بازرسي هاي دوره اي و تعميرات كلي و جزئي اين محصولات بر عهده نمايندگي ليفتراك دوسان مي باشند.

 

اصول تعميرات و نگهداري ليفتراك از ديدگاه نمايندگي ليفتراك دوسان

تعميرات و نگهداري اصولي ليفتراك دوسان به طور قطع موجب مي شود دستگاه بتواند تا مدت هاي طولاني به كار خود ادامه دهد. بديهي است اگر از ليفتراك ها به طرز صحيح استفاده نشود، دستگاه مرتب خراب مي شود و هر روز هزينه هاي زيادي را به كاربر تحميل مي كند. اگر شما هم يكي از اين ليفتراك ها را در اختيار داريد بايد اصول كار با آن و روش هاي مناسب تعميرات و نگهداري ليفتراك را به خوبي بدانيد. نمايندگي ليفتراك دوسان شما در اين امر ياري مي كند.

1-اولين نكته اي كه نمايندگي ليفتراك دوسان براي نگهداري از اين دستگاه ها بيان مي كند، بازرسي روزانه اين تجهيزات است. حتماً بايد قبل از شروع به كار، تمام قسمت هاي ليفتراك دوسان را دقيقاً بازرسي كنيد. ترمزها، اهرم هاي كنترل، لاستيك ها، سيستم هاي هشدار، روشنايي، روغن موتور و شارژ باتري، مهم ترين موارد در بازرسي هستند. تهيه يك چك ليست مي تواند سرعت عمل شما را بالا ببرد.

2-يك برنامه منظم براي بازرسي ليفتراك خود از مركز نمايندگي ليفتراك دوسان تهيه كنيد. اكثر توليد كنندگان اين ماشين ها يك برنامه مشخصي را در يك دوره كاري براي محصولات خود معين مي كنند؛ به طور مثال، بازرسي ها پس از 250 ساعت، 500 ساعت يا 1000 ساعت كار با ليفتراك انجام مي شوند. بازرسي لاستيك ها از اهميت زيادي برخوردار است. ليفتراك هايي كه با فناوري پنوماتيك يا هيدروليك كار مي كنند بايد از نظر ميزان سطح روغن يا سالم بودن شيلنگ ها بررسي شوند.

3-نمايندگي ليفتراك دوسان به تمام كاربران خود توصيه مي كند ليفتراك هاي خود را همواره تميز نگه دارند. تميز كردن اين دستگاه ها علاوه بر اينكه باعث زيبايي ظاهر آن ها مي شود، از ورود گرد و غبار يا ذرات آلودگي به داخل قطعات موتور جلوگيري كرده و حوادث احتمالي را حذف مي كنند. فيلتر ليفتراك دوسان را در هر هفته تميز كنيد. قطعات موتور دوسان را به دقت از آلودگي ها پاك كنيد. مطمئن باشيد اگر مطابق با اصول فوق عمل كنيد، نه تنها هزينه هاي خود را مديريت مي كنيد بلكه مي توانيد حمل و نقل كالاها را با حداكثر ايمني توسط ليفتراك دوسان تا سال هاي طولاني انجام دهيد.

ليفتراك كوماتسو

۳۱ بازديد

شركت توليدي ماشين آلات صنعتي ليفتراك كوماتسو (ژاپن)  komatsu ، دومين و بزرگترين توليد كننده ماشين آلات صنعتي راه سازي بعد از شركت كاترپيلار  ( Caterpillar Inc ) آمريكا مي باشد. شركت كوماتسو  Komatsu در سال 1921 در شهر كوماتسو ژاپن تاسيس شد . كوماتسو يكي از بزرگترين شركت هاي ارائه دهنده محصولات و خدمات متنوع صنعتي است.

گروه كوماتسو علاوه بر اين كه يكي از مجريان بين المللي در زمينه تجهيزات ساخت و ساز و استخراج معادن است، در زمينه هاي ديگري مانند ساخت و توليد تجهيزات جانبي (قطعات انواع ماشين هاي سنگين)، ماشين هاي حمل و نقل، ماشين آلات صنعتي و ماشين آلات راهسازي مشغول به كار فعاليت است.

شركت كوماتسو با سياست هاي مشتري مداري و ايجاد اطمينان و اعتماد جهاني، متعهد به ارائه محصولات ايمن به بهترين وجه نيازها و انتظارات مشتريان خود در سراسر جهان را برآورده مي كند. كوماتسو ، دومين توليد كننده بزرگ ماشين آلات صنعتي در سطح جهاني است.

محصولات شركت كوماتسو ، توانسته تقريباً تمام نيازهاي صنعتگران را تأمين كند. در طراحي و ساخت ماشين آلات كوماتسو از مدرن ترين و جديدترين فناوري ها استفاده شده است. شركت كوماتسو انواع مدل ليفتراك و كاميون هاي مجهز به بالابر برقي را براي كاربردهاي متنوع در صنايع مختلف توليد مي كند. علاوه بر اين، شركت كوماتسو خدمات پس از فروش گسترده اي را توسط بهترين تكنسين هاي خود، به خريداران ارائه مي كند.

شركت كوماتسو  يكي از معتبرترين و معروف ترين شركت هاي توليد كننده ماشين آلات و تجهيزات انبارداري در سطح جهان است. اين شركت توانسته تمام نيازهاي صنعتي و انبارداري را تأمين كند. در طراحي و ساخت ماشين آلات كوماتسو  از مدرن ترين و جديدترين فناوري ها بهره گرفته شده است. 

ليفتراك كوماتسو يكي از محصولات بسيار پر كاربرد اين شركت مي باشد كه در سرتا سر دنيا به دليل كيفيت در ساخت و بازدهي بالا از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار است. تمامي توليدات ليفتراك اين كمپاني داراي تاييده هاي مختلف بين المللي شبيه به ISO 9001 Quality Management System و يا ISO 14001 Environmental Management Systemm مي باشد.

تمام توليدات شركت كوماتسو از جمله ليفتراك هاي  كوماتسو ديزلي، كوماتسو دوگانه سوز و كوماتسو برقي مطابق با استانداردهاي جهاني توليد مي شوند. دكل ها و وزنه هاي عقب ليفتراك كوماتسو به گونه اي طراحي شده است كه تعادل دستگاه را به خوبي برقرار مي سازد. ليفتراك هاي كوماتسو مجهز به سيستم فرمان هيدروليكي و اهرم هاي قوي مي باشند. اتاقك راننده ليفتراك به گونه اي طراحي شده است كه اپراتور ليفتراك به آساني بتواند دستگاه را هدايت كند.

مشابه همه كمپاني هاي مطرح توليد ليفتراك، گروه توليدات ليفتراك كوماتسو هم از اين قضيه مستثني نمي باشد كه توليدات ليفتراك در مدل هاي متنوع و بر اساس كار در محيط هاي مختلف مي باشد.

از انواع انواع ليفتراك كوماتسو مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • يكي از پركاربردترين نوع ليفتراك كوماتسو ، ليفتراك برقي كوماتسو مي باشد. اين ليفتراك با نيروي برق (باطري اسيدي - سربي) كار مي كند.  ليفتراك كوماتسو برقي، داراي توان موتور بالا و باتري بسيار قوي و مناسب براي فضاهايي است كه نبايد هيچ گونه آلودگي توليد شود. موتور اين نوع ليفتراك، از نوع AC با ضريب اطمينان بالا و سيستم توليد انرژي مي باشد. دكل ليفتراك برقي كوماتسو به گونه اي طراحي شده است كه راننده ليفتراك، ميدان ديد وسيع در هنگام كاركردن و بالابردن بار، مطابق اصول ايمني داشته باشد.
  • طراحي صندلي ليفتراك كوماتسو، مطابق با اصول ارگونومي و تنظيمات فنر انجام شده است. طراحي منحصر به فرد صندلي راننده ليفتراك، از خستگي و دردهاي مفصلي اپراتور دستگاه جلوگيري نموده و موجب سهولت در كار راننده مي شود.
    ليفتراك كوماتسو ، مجهز به سيستم هاي ايمني فرمان و ترمز هاي هيدروليكي است؛ اين تجهيزات، خطرات و آسيب هاي احتمالي وارد شده به ليفتراك را كاهش مي دهند.
  • از مهم ترين مشخصات فني ليفتراك هاي كوماتسو مي توان به موارد زير اشاره نمود :
موتور قدرتمند AC سيستم نظارت هوشمند (IMS)
كنترل راحت و ايمني بالا سيستم سنجش حضور اپراتور ليفتراك
عدم توليد آلودگي صوتي و آلودگي هوا قابليت حركت بر سطوح شيب دار
مقاومت خوب بدنه ليفتراك در برابر آب تنظيم زاويه چرخش

ليفتراك ديزل كوماتسو يكي ديگر از انواع ليفتراك ها است كه در صنايع و انبارها براي جابه جا كردن بار از آن استفاده مي شود. ليفتراك هاي ديزلي كوماتسو  براي حمل بار تا وزن هاي بسيار بالا مناسب هستند و قابليت استفاده در انواع شرايط محيطي را داشته و مقاومت بالايي دارند.
ليفتراك ديزل كوماتسو ، رايج ترين نوع ليفتراك است كه در صنعت مورد كاربرد بيشتر افراد قرار مي گيرد. موتور ديزلي اين ليفتراك كوماتسو نسبت به نوع ليفتراك بنزيني، قدرت بيشتري دارند؛ زيرا ساختار و نوع احتراق درون موتور در اين دو نوع ليفتراك با هم متفاوت است.

ليفتراك كوماتسو ديزلي، با هدف برآورده كردن نيازهاي صنعت توسط شركت كوماتسو  طراحي و به بازار عرضه شده است. اين مدل از ليفتراك كوماتسو ، از سوخت گازوئيل به عنوان منبع تغذيه خود استفاده مي كند. راندمان و بهره وري اين دستگاه، براي سال ها تضمين شده است.

طراحي نسل جديدي از ليفتراك هاي انبارداري توسط شركت كوماتسو با بهره گيري از فناوري هاي مدرن روانه بازار شده است. طراحي ليفتراك كوماتسو ديزلي، مجهز به موتور قدرتمند ديزلي، حداكثر بهره وري و عملكرد بهينه بارگيري، يكي از مزيت هاي برجسته اين محصول به شمار مي رود. با استفاده از ليفتراك كوماتسو ديزلي، هزينه هاي عملياتي تا حد زيادي كاهش مي يابد. اين سري از ليفتراك ها، براي محيط زيست هيچ گونه خطر آلايندگي در پي نخواهند داشت.

ليفتراك هاي دوگانه سوز كوماتسو ، نوع خاصي از ليفتراك هستند كه از دو سوخت گاز و بنزين، به عنوان منبع انرژي استفاده مي كنند. ليفتراك هايي كه موتور دوگانه سوز دارند براي مكان هاي باز طراحي شده اند ولي مي توان از آن ها در مكان هاي سربسته بزرگ با تهويه مناسب استفاده كرد. در اين نوع ليفتراك ها با توجه به نوع سوختشان از موتورهاي پايه گازسوز كوماتسو ( بنزيني – گازي )  استفاده مي شود و سوخت گاز قابل استفاده در اين نوع ليفتراك ها LPG  مي باشد.

ليفتراك دوگانه سوز كوماتسو ، براي كاربرد در محيط هاي ناهموار بسيار مناسب است. اين سري از ليفتراك توليدي شركت كوماتسو، مطابق با استاندارد ISO3691 ساخته شده است. اتاقك راننده، بيشترين زاويه ديد را براي راننده ليفتراك فرآهم مي كند. ليفتراك كوماتسو دوگانه سوز، مجهز به سنسور هاي هشدار دهنده برخورد با مانع و حسگر حضور راننده در اتاقك ليفتراك است.
دسترسي كارشناس فني يا اپراتور ليفتراك به اجزا و قطعات دستگاه، با سهولت انجام پذير است. ليفتراك هاي كوماتسو دوگانه سوز، در شرايط سخت و دشوار به خوبي به كار خود ادامه مي دهد. دكل ها و وزنه هاي عقب ليفتراك به گونه اي طراحي شده است كه تعادل دستگاه به خوبي برقرار شود. سيستم هيدروليكي و فرمان و اهرم قوي نيز در اين مدل از ليفتراك كوماتسو ، به خوبي تعبيه شده است. ساختار منحصر به فرد كابين راننده موجب شده است كه اپراتور ليفتراك كوماتسو به آساني بتواند دستگاه را كنترل و هدايت نمايد.

قيمت ليفتراك متناسب با سوخت ليفتراك، تناژ و ظرفيت ليفتراك، برند و…. متفاوت مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر، ارسال كاتالوگ، درخواست مشخصات فني ، پيش فاكتور و… در رابطه با فروش انواع ليفتراك كوماتسو  (برقي، ديزل و دوگانه سوز) بصورت صفر و كاركرده در تناژهاي مختلف و تجهيزات انبارداري (انواع جك پالت، استاكر برقي و دستي، پالت تراك و ريچتراك) و تامين قطعات آنها، باطري ليفتراك برقي ، لاستيك هاي توپر و بادي، انواع الحاقيه هاي ليفتراك و تعمير و سرويس و نگهداري تجهيزات انبارداري مي توانيد با ما در ارتباط باشيد.

 

شاخك ليفتراك

۲۶ بازديد

شاخك ليفتراك يكي از مهمترين بخش هاي ليفتراك مي باشد كه وظيفه بالابري اجسام روي پالت رو بر عهده دارد، وجود پالت هاي مختلف با ابعاد هاي مختلف نيازمند اين است تا به نسب بار و پالت در نظرگرفته شده شاخك ليفتراك مناسب روي دستگاه ليفتراك نصب شود.

ماشين آلات صنعتي هبلكس پيشرو در فروش و نصب انواع شاخك ليفتراك در انواع :

  • شاخك ليفتراك پشت 41 مناسب جهت ليفتراك 1.5 و 2 تن برندهاي كوماتسو ، تويوتا، دوو، هيوندا، دوسان و … طول هاي 90 ، 105 ، 120و …
  • شاخك ليفتراك پشت 51 سانتيمتر مناسب جهت ليفتراك 3 تن برندهاي كوماتسو ، تويوتا، دوو، هيوندا، دوسان و ….. طول هاي 90 ، 105 ، 120 سانتيمتر و ….
  • و شاخك ليفتراك پشت 64 سانتيمتر مناسب جهت ليفتراك با تناژهاي بالا

باطري ليفتراك

۲۹ بازديد

باطري ليفتراك برقي | باطري ليفتراك | باطري ليفتراك هاوكر

باطري ليفتراك برقي

ليفتراك هاي برقي براي محيط هاي سربسته مانند انبارها به خاطر عدم توليد دود و صداي اندك انتخاب مناسبي اند. بنابراين در فضاهاي سربسته كه تهويه قوي ندارند توصيه مي شود به جاي استفاده از ليفتراك هاي ديزلي يا گازي كه دودزا بوده و پر سر و صداتر هستند از ليفتراك هاي برقي استفاده شود.

اين ليفتراك ها بطور معمول داراي موتوري از نوع AC با ضريب ايمني بالا مي باشند كه موتور اين تجهيزات از طريق يك باطري ليفتراك از نوع اسيدي –  سربي با ولتاژ و آمپراژ مناسب براي تامين انرژي خود تغذيه مي شوند.

باطري سربي – اسيدي در سال 1859 براي اولين بار توسط يك فيزيكدان فرانسوي به نام Gaston Planté به عنوان اولين باطري با قابليت شارژ مجدد بصورت تجاري به بازار عرضه شد. هم اكنون اقبال عمومي به استفاده از اين باتري‌ها تا به حدي است كه تقريبا 80 درصد از كل مصرف سرب دنيا در ساخت باتري‌هاي سرب اسيدي استفاده مي‌شود.

باطريهاي اسيدي-سربي ليفتراك ها نوعي از باطري هاي صنعتي مخصوص كارهاي سنگين هستند كه گاهي اوقات باتري هاي كششي نيز ناميده ميشوند كه معمولا از سلولهاي اسيدي سربي 2 ولت با ميزان جريان دهي و آمپراژ بالا ساخته ميشوند و معمولا در ولتاژهاي 24 ولت ، 36 ولت ، 48 ولت ، 72 ولت ، 80 ولت ، دوبل 40 ولت ، و در آمپر ساعت هاي مختلف از 300 آمپر ساعت الي 1000 آمپر ساعت ميباشند و نكته اساسي در كليه باطري ليفتراك ها اين است كه همگي مضربي از 2 ولت ميباشند يعني بطور مثال يك باطري ليفتراك 48 ولت شامل بيست و چهار سلول دو ولتي و يا يك باطري ليفتراك 80  ولتي شامل چهل سلول دو ولتي ميباشد.

باطري ليفتراك هاي اين فروشگاه جهت استفاده در كاربردهاى مختلف با شرايط كارى سنگين و معمولى مانند انواع تراكهاى برقى، ليفت تراك، پالت تراك، استكر، ريچ تراك و بالابرهاى برقى وهمچنين ماشين هاى نظافت شهرى و ساير صنايع و تجهيزات با كاربرد مشابه در استاندارد هاي جهاني عرضه ميگرد.

در اين شركت باطري انواع ليفتراك برقي شامل:

باطري ليفتراك برقي سهند SAHAND و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي سپاهان SEPAHAN و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي دوسان DOOSAN و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي فيات او ام FIAT-OM و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي تويوتا TOYOTA و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي يوهاينريش JUNGHEINRICH و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي بي تي BT و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي كوماتسو KOMATSU و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي هيونداي HYUNDAI و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي اشتيل STILL و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي لينده LINDE و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي كلارك CLARCK و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي بائولي BAOLI و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي چري CHERY و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي هلي HELI و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي سوسانگ SOOSUNG و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي تايليفت TAILIFT و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي تي ام اس TMS و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي نيسان NISSAN و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي تي سي ام TCM و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

باطري ليفتراك برقي آريا ARIA و شارژر باطري ليفتراك برقي مربوطه

عرضه مي شود و همچنين برندهاي ارائه شده در اين فروشگاه را مي توان برحسب تنوع به صورت زير تقسيم بندي كرد:

  • و باطري هاي ليفتراك با برند داخلي

استاكر برقي

۲۹ بازديد

استاكر برقي  

استاكر برقي نوعي از تجهيزات انبارداري مي باشد كه قابليت حمل بار و حمل پالت در ارتفاع را داراست. اين تجهيزات با قيمت مناسب خود كارآمدي بسياري در انبار هاي كوچك، محيط هاي صنعتي و كارگاهي كه نيازمند جابجايي بار در ارتفاع هستند را دارد.هدف اصلي استاكرها براي بارگيري بار داخل ماشين هاي باربري و تخليه بار از اين گونه وسايل نقليه است. همچنين عمده كاربرد اين وسايل در فروشگاه ها با فضاي كافي، كارگاه ها و كارخانه ها براي قرار دادن بار در داخل قفسه هاي انبار و يا پايين گذاشتن بار از قفسه ها مي باشد .

 

استاكر بدون سكو

اين سري از استاكر هاي برقي براي كارهاي سبك و حركات در سطح افقي پالت طراحي شده است . طراحي جمع و جور و مانور پذيري آن، اين نوع استاكر ها را مناسب براي استفاده در طيف گسترده اي از كارها، مانند استفاده در مغازه ها و دفاتر كرده است .

استاكر بدون سكو (مخصوص شرايط كاري سنگين)

اين سري از استاكر هاي برقي با طراحي ايمن، با دوام و جمع و جور براي كارهاي انبارداري سبك و سنگين طراحي شده است كه باعث افزايش راندمان و عملكرد در حين حمل و نقل افقي، قرار دادن بار در داخل قفسه هاي انبار و يا پايين گذاشتن بار از قفسه ها در ارتفاع بالاتري مي شوند. اين سري از استاكر ها همچنين در سطوح ناهموار نيز مي توانند عملكرد مناسبي داشته باشند .

استاكر سكودار

اين نوع بالابرها مجهز به پلت فرم يا سكوي مخصوص ايستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده كه مخصوص عمليات تخليه و بارگيري سنگين تا دو تن و با حداكثر سرعت در انبارهاي متوسط و بزرگ ميباشد و در صورت كسب مهارت توسط اپراتور ،سرعت عمل استاكر ها از ليفتراك بيشتر بوده و در مكانهايي كه ليفتراك معمولي به لحاظ ابعاد و اندازه قابليت مانور ندارد به راحتي حركت كرده و زمان جابجاي و چيدمان كالا در انبار را به شدت كاهش مي دهد.

ريچ استاكر سكودار

اين نوع استاكر ها ميتوانند علاوه بر بالا و پايين بردن شاخكها ، ميتواند به اندازه 50 سانتي متر بسمت جلو حركت نمايد و اين موضوع سهولت بسيار زيادي در جهت بارگيري و تخليه ايجاد نمايد و با بكارگيري از اين مزيت اين سري از استاكرها مي توانند فضاي ذخيره سازي و بهره وري را افزايش دهند.

اين دستگاهها بطور معمول داراي موتوري از نوع AC با ضريب ايمني بالا مي باشند كه موتور اين تجهيزات از طريق يك باتري اسيدي– سربي با ولتاژ و آمپراژ مناسب براي تامين انرژي خود بهره مي برد .

شركت آذران پيشرو صنعت با دارا بودن پرسنل فني مجرب و با توجه به اهميت صنعت جابه جايي مواد در اجرا و پيشبرد اهداف والاي پروژه هاي ملي و صنعتي كشور با هدف ايجاد يك مجموعه متخصص در زمينه ليفتراك اقدام به فروش انواع ليفتراك (ديزلي، برقي، دوگانه سوز) در تناژهاي مختلف و همچنينتجهيزات انبارداري (پالت تراك ، استاكر ، ريچ تراك، جك پالت) ، از برندهاي معتبر جهاني نموده است.

جك پالت دستي

۳۰ بازديد

جک پالت

جک پالت  یا همان لیفتراک دستی وسیله ای کاربردی برای حمل و جابه جایی انواع بار در محیط هایی کوچک مانند فروشگاه ها، انبارها، داروخانه ها و محیط هایی بزرگ مانند کارخانه ها و کارگاه ها در حالت های مختلف و متناسب با نوع کاربری خاص آن ها طراحی و تولید می شوند.

جک پالت  یا پالت بر به عنوان ابزاری ایده آل به عنوان “کمک رسان درانبارداری و ذخیره کالا” برای کلیه امورحمل ونقل دستی کالا در مسیرهای کوتاه شناخته میشود.

ابزاری بسیار مناسب برای استفاده در انبارهای کوچک و متوسط ، فروشگاهها و… می باشد.

پالت در این ابزارنقش کلیدی را ایفا میکند، که انتخاب دستگاه با اندازه پالت رابطه ایی مستقیم دارد.

 

نحوه کار

جک پالت  معمولا از یک سیستم جک روغنی ( پیستونی ) برای بالا بردن و پایین آوردن اجسام استفاده می کند. سیستم پیستونی بوسیله آزاد کردن دسته ی ترمز بر روی نوار دسته کنترل می شود. این وسیله پیستون ها را با پر کردن از هوا درگیر می کند.

انواع جک پالت

این دستگاه بر اساس اندازه و تناژ و نوع بار به مدلهای مختلفی تقسیم بندی می شود:

جک پالت  استاندارد ، پهن ، باریک ، قیچی ، ترازودار ، رول بر ، با شاخک بلند ، کم ارتفاع ، گالوانیزه ، استیل ، با حفاظ ، پالت بر سنگین ، با چرخ لاستیکی ، کوتاه ، سنگین ، برقی و … .

همچنین بر اساس ظرفیت حمل به انواع جک پالت  1.5 تن ، 2 تن ، 2.5 تن ، 3 تن ، 3.5 تن و 5 تن تقسیم می شوند.

در زیر به معرفی چند نمونه از لیفتراک های دستی میپردازیم:

 

نام      توضیحات         تصویر

جک پالت  رول بر

از این دستگاه جهت حمل رولهای کاغذ ، سلفون و الیاف تیشو در محیطهای محدود توسط استفاده میشود. رولهای تا قطر 1800 میلیمتر به وزن 1500 کیلوگرم توسط این دستگاه قابل حمل می باشد. استفاده از چرخهای نوع پلی یورتان ضد سایش کاربری در محیط مختلف را برای اپراتورها آسان نموده است.    

جک پالت  گالوانیزه

همانطور که از نام این نوع جک پالت  دستی پیداست ، استفاده از فلز گالوانیزه در شاسی و پمپ دستگاه مشکل زنگ زدن آن را حل کرده است ، از دیگر مزایای گالوانیزه بودن پمپ ، طولانی کردن زمان یخ زدن روغن هیدرولیک آن میباشد .

کارخانه جات با برودت و رطوبت بالا اعم از کشتارگاهها ، سردخانه ها و تولید کنندهای فراوردهای دریایی از مهمترین مصرف کنندگان این دستگاه میباشند .

جک پالت  استاندارد

این نوع جک پالت  برای استفاده در مکان هایی با فضای کم و باریک به عنوان مثال استفاده در یک کانتینر برای کشیدن پالت های انتهایی به ابتدای کانتینر و یا انبارهای کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.      

جک پالت  شاخ بلند

این نوع جک پالت  به منظور حمل و نقل بارهایی با طولی بیشتر از حد استاندارد یعنی بار های که طول آنها از 120 سانتیمتر بیشتر است یا برای بلند کردن دو پالت کنار هم و بصورت همزمان استفاده میگردد.    

جک پالت  عریض

برای جابه جایی بارهایی دارای عرضی بیش از حد استاندارد یعنی بار هایی که عرض آن از 53 بیشتر است مانند یخچال و سردخانه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.      

جک پالت  باسکول دار – ترازو دار – توزین دار    این نوع از جک پالت  ها یک ترازو بر روی خود دارند که ترازو میتواند دیجیتال یا آنالوگ باشد. از این ترازو برای وزن کشی سریع تر بار در انبارها مخصوصا در انبارهای مواد غذایی استفاده می شود.

جک پالت  قیچی

جک پالت  قیچی بیشتر برای حمل بار و هم انتقال آن به داخل خودرو حامل بار (وانت، خاور و …) مورد استفاده هستند.         

جک پالت  دستی

ساده ترین نوع جک پالت  همین نوع می باشد، که از آن برای جابه جایی بار با استفاده از نیروی دست استفاده می شود.         

جک پالت  برقی – پالت تراک    همانطور که از اسم این نوع جک پالت  پیداست عمل جابه جایی بار به وسیله نیروی برق انجام می شود و کاربر تنها کافی است پشت فرمان بایستد و عمل حمل و یا جابه جایی را توسط آن انجام دهد.       

 

انواع جک پالت  بر حسب تناژ

جک پالت 2 تن

پالت بر ایده آل ترین وسیله برای حمل و نقل، تخلیه وبارگیری کالا به صورت دستی در بسیاری از مکانها از قبیل انبارها و فروشگاه ها و… می باشد.

•        جک پالتی سبک با طراحی ساده، اقتصادی اما مورداطمینان

•        طول عمر طولانی با حداقل هزینه های سرویس و نگهداری

•        سوپاپ مخصوص محافظت درفشار بالا برای جلوگیری از اضافه بار و محافظت از پمپ

•        همه اتصالات برای جلوگیری از نشتی روغن به خوبی مهروموم و آب بندی شده اند

•        مانورحرکتی بالا و کاربری آسان

•        شیرتخلیه قابل تنظیم برای تنظیم دلخواه سرعت تخلیه

•        پوشش نهایی پودراپوکسی برای حداکثر مقاومت در خوردگی و زنگ زدگی دستگاه

جک پالت 3 تن

این دستگاه پر فروش ترین و به عبارتی پر استفاده ترین نوع از در انبارهاست. از برخی مشخصات اصلی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

•        امور دستی جابجای و بلند کردن پالت در انبارها، فروشگاهها و …

•        امور سنگین و نیمه سنگین در حمل و جابجایی کالا

•        پمپ با دستگاه های پرس و ریخته گری درجه یک

•        با آلیاژ آبکاری شده که افزایش باربری را بدون آسیب دیدگی موجب می گردد.

•        سوپاپ اطمینان باعث می شود، هنگام اضافه بار به دستگاه آسیب نبیند.

•        لاستیک از جنس مرغوب ( پلی ارتان) مداد پلیمری می باشد که خاصیت نرمی و در عین حال ضد سایش را دارد.

جک پالت 3.5 تن

یکی دیگر از پر فروش ها تناژ 3.5 تن این دستگاه است که دارای مشخصات زیر است:

•        پمپ هیدرولیک یکپارچه برای جلوگیری از هر گونه نشتی روغن در طولانی مدت مجهز به سیستم محافظ بار بیش از ظرفیت

•        چرخش 210 درجه برای مانور آسان تر

•        ارتباط میان میل فرمان و پیستون پمپ از نوع فشنگی، سیستم آسان تعویض جرخ عقب

•        قابلیت گریس خوری در تمام نقاط متحرک و اتصالات

•        چرخها از جنس پلی اورتن (PU) جهت دوام بیشتر در مقابل سایش

•        استفاده از ورق ضخیمتر نسبت به مدلهای مشابه همراه با اسکلت داخلی در زیر شاخک

•        قابلیت تنظیم سرعت تخلیه به دو صورت دستی و پایی

جک پالت 5 تن

5 تن یکی از اقتصادی ترین و ساده ترین راه حل های بارگیری و تخلیه کالاهای با وزن بسیار سنگین می باشد، بدنه بسیار مقاوم فولادی و پمپ قدرتمند با پیستون بزرگ جهت کاربری طولانی و آسان از ویژگی های اصلی این نوع دستگاه می باشد.

•        پمپ هیدرولیک قدرتمند مجهز به سوپاپ تخلیه با قابلیت تنظیم دقیق

•        ارتباط میان دسته فرمان و پیستون پمپ از نوع فشنگی، سیستم آسان تعویض جرخ عقب

•        قابلیت گریس خوری در تمام نقاط متحرک و اتصالات

•        استفاده از ورق شش میلیمتری فولادی در شاسی همراه با مقاوم سازی داخلی

•        محور های مخصوص زیر شاخک ها از جنس فولاد سخت بوده و قابل تنظیم می باشند

•        چرخهای فرمان و جلو از دو جنس تفلون و فولادی قابل عرضه می باشند

•        پمپ قدرتمند مخصوص بارهای سنگین

نکات کلیدی در خرید جک پالت

همان طور که می دانید لیفتراک دستی از پرکاربردترین تجهیزات انبارداری می باشد که با توجه به انواع مختلف آن مشتری گاها نمی داند کدام مورد با نیاز آن سازگاری دارد.

قیمت جک پالت  چقدر است؟ ارزان قیمت بخرم یا گران قیمت ؟ جگ پالت مناسب من کدام است ؟

شاخک جک پالت

اول از همه توجه کنید که طول شاخک مورد انتخاب شما متناسب با طول پالت هایتان باشد.  جک پالت  ها به دو دسته شاخک کوتاه و شاخک بلند تقسیم می شوند. از طرفی باید این نکته را بدانید که شاخک بلند برای دور زدن به فضای بیشتری نیاز دارد. بعضی از چنگال ها هم خیلی کوتاه هستند که شاید مناسب کار شما نباشد.

ظرفیت حمل بار جک پالت

قبل از انتخاب حتما باید بدانید حدود وزن بار شما چقدر است و متناسب بار خود لیفتراک دستی خود را انتخاب نمایید.

توانایی بالابری جک پالت

اگر نیاز دارید که بار را تا ارتفاع خاصی بالا ببرید اطمینان حاصل کنید که جک پالت  این ارتفاع را برای شما فراهم می کند.

ظرفیت جک پالت  هم به این ارتفاع همیشه وابسته است و حداقل ارتفاع آن را حتما چک کنید تا دقیقا با نیاز درخواستی شما یکی باشد.

وزن خود جک پالت

وزن دستگاهی که میخرید میتواند یک عامل مهم در انتخاب آن باشد زیرا وزن لیفتراک دستی میتواند در جابجایی آن موثر باشد.

چرخ جک پالت

برای عملکرد صحیح دستگاه انتخاب صحیح چرخ ، مساله خیلی مهمی است.

چرخ های با کیفیت هم چنین از کفپوش شما نیز محافظت می کنند ، پس در انتخاب آن دقت کنید.

 

استاكر دستي

۳۰ بازديد

لیفتراک دستی یا استاکر دستی نوعی از تجهیزات انبارداری می باشد که قابلیت حمل بار و پالت در ارتفاع را داراست. جک هیدرولیک این دستگاه که توسط نیروی انسانی کار می کند میتواند بار را در ارتفاع های مختلف تخلیه یا بارگیری نماید. این دستگاه با قیمت مناسب خود کارآمدی بسیاری در انبار های کوچک، محیط های صنعتی و کارگاهی که نیازمند جابجایی بار در ارتفاع هستند، را دارد.

استاکر دستی برای بالا و پایین بردن بار همچنین جابه جایی پالت درارتفاع استفاده می شود .

هدف اصلی استاکر برای بارگیری بار داخل ماشین های باربری همچنین تخلیه بار از این گونه وسایل نقلیه است. همچنین عمده کاربر استاکر در فروشگاه ها با فضای کافی، کارگاه ها و کارخانه ها برای قرار دادن بار در داخل قفسه های انبار و یا پایین گذاشتن بار از قفسه ها می باشد .

سیستم عملکردی این دستگاه ها بر اساس سیستم پمپ هیدرولیک می باشد .
استاکر ها را را با عناوینی دیگر نیز می شناسند. مانندجک بالابر، لیفتراک دستی، بالابر صنعتی و...

 
استاکر ها را معمولاً در انواع تمام دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و تولید می کنند .

در استاکر های دستی بالا و پایین رفتن شاخک ها با استفاده از جک دستی هیدرولیک و جلو و عقب رفتن دستگاه با نیروی دست انجام می شود .

در حالی که در استاکر نیمه اتوماتیک بالا و پایین رفتن شاخک ها با نیروی برق و تنها جلو و عقب رفتن دستگاه به صورت دستی انجام می شود .

در استاکر های تمام اتوماتیک هم بالا و پایین رفتن شاخک ها، هم جلو و عقب رفتن دستگاه به صورت تماماً برقی انجام می شود
به طور معمول لیفتراک های دستی نیمه برقی به خاطر قیمت مناسب و سرعت کاری مطلوب پرمصرف ترین نوع از این دستگاه هاست، استاکر های دستی را نیز معمولاً کسانی که حجم کاری آن ها کم و مداوم نیست، استفاده می کنند.

ویژگی های استاکر دستی

  • ظرفیت جابجایی 1و 2 تن واقعی
  • چرخ های خاص دوبل پلی یورتان
  • قطر چرخ شاخک 80 میلیمتر  و چرخ فرمان 200 میلیمتر
  • عرض دستگاه 160 سانتی فاصله بین دو شاخک 220 میلیمتر

جهت اخذ قیمت انواع استاکر دستی و دریافت لیست قیمت استاکر دستی در برندها و تناژهای مختلف لطفا با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.

فروش ليفتراك

۳۵ بازديد

قيمت ليفتراك متناسب با سوخت ليفتراك، تناژ و ظرفيت ليفتراك، برند و…. متفاوت مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر، ارسال كاتالوگ، درخواست مشخصات فني ، پيش فاكتور و… در رابطه با فروش انواع ليفتراك (برقي، ديزل و دوگانه سوز) بصورت صفر و كاركرده در تناژهاي مختلف و تجهيزات انبارداري ( انواع جك پالت، استاكر برقي و دستي، پالت تراك و ريچتراك) و تامين قطعات آنها، باطري ليفتراك برقي ، لاستيك هاي توپر و بادي، انواع الحاقيه هاي ليفتراك و تعمير و سرويس و نگهداري تجهيزات انبارداري مي توانيد با ما در ارتباط باشيد.