ليفتراك دوو - دوسان

۳۵ بازديد

ليفتراك دوو - دوسان

شركت دوسان، در سال 2005 توسط گروه دوسان، تاسيس شد. در همان سال نيز شركت صنايع سنگين دوو، با همكاري گروه دوسان راه اندازي شد و اكنون به بخش بزرگي از سازندگان ماشين آلات صنعتي تبديل شده اند.

شركت دوو – دوسان  ، با نام تجاري "ماشين آلات سنگين دوو"  موفق به ساخت تجهيزات ساخت و ساز، وسايل نقليه صنعتي، موتورهاي ديزلي، تجهيزات تأمين برق، ماشين آلات، تجهيزات اتوماسيون صنعتي و محصولات صنايع دفاعي (سيستم هاي سلاح هاي زرهي و سلاح هاي دفاع هوايي) شد.
شركت دوو–دوسان در دهه 1960، ساخت و توليد لودر را آغاز كرد و توانست در طي كمتر از يك دهه، بيش از 1000 دستگاه را به فروش برساند. اولين كارخانه كه براي توليد اختصاصي ليفتراك در نظر گرفته شده بود، يك سال پس از اولين موفقيت در ساخت و فروش محصولات، تأسيس شد.
اولين ليفتراك هاي توليد شده توسط شركت دوو – دوسان  ، در انگلستان، به فروش رفت. انواع ليفتراك دوسان برقي، دوسان گازي و دوسان ديزلي (بيش از 100 مدل)، در انگلستان به بازار عرضه شد. اين آمار تقريباً نيمي از كل محصولات دوسان به حساب مي آمد.
انگلستان نه تنها يكي از بزرگترين بازارهاي خارجي براي صادرات محصولات دوو – دوسان  است، بلكه از نظر استراتژيك براي فروش بيشتر در اروپا نيز مهم است. شركت دوو، 58 درصد از بازار داخلي ليفتراك در كره جنوبي، 65 درصد سهم صادرات ليفتراك و 40 درصد صادرات اختصاصي به كشورهاي اروپايي را در اختيار دارد.
از زمان توليد اولين ليفتراك در كره در سال 1968 تا اكنون، محصولاتي (انواع بالابرها) با كيفيتي بسيار بالا توليد شده، كه تمام نيازهاي مشتريان را فراهم مي كند.

در نتيجه تعهد و كار سخت است كه اين شركت توانسته به عنوان توليد كننده شماره يك در بازار داخلي، با حجم توليد محصولات،  بيش از 300,000 واحد در سال 2006، معروف شود.
شركت دوو – دوسان ، ماشين هاي ساده، قدرتمند و عملكردي را طراحي كرده اند كه علاوه بر محبوبيت زياد، محافظ محيط زيست نيز هست. علاوه بر اين، ارائه خدمات عالي و خدمات پس از فروش به مشتريان باعث شد كه جوايز بسياري را از آن خود كند. بهترين جايزه جهاني در سال 2000  به خاطر طراحي محصولات دريافت شد.
در سال 2005، به دليل طراحي مهندسي منحصر به فرد دستگاه ها و رعايت موارد ايمني، جايزه بهترين محصول را به خود اختصاص داد. در سال هاي 2006 تا 2008 دوو–دوسان توانست جايزه برتر طراحي ماشين هاي صنعتي را از "انجمن كاميون صنعتي"، در انگلستان كسب كند.
اين شركت اكنون با در اختيار داشتن تكنولوژي هاي روز دنيا، انواع ليفتراكهاي صنعتي را توليد و به بيش از 90 كشور جهان صادر مي كند. نمايندگي ليفتراك دوو - دوسان در سراسر جهان، ارائه كننده مطلوب ترين خدمات و محصولات اين شركت بزرگ هستند.

 

 

كارايي و بهره وري بالا، قدرت مانور فوق العاده، هزينه راهبري و نگهداري كمتر و عمر طولاني تر ليفتراك هاي دوسان طي ساليان متمادي به اثبات رسيده است.سيستم انتقال قدرت : گيربكس مخصوص حركت كاملا نرم و مطمئن دستگاه را ممكن مي سازد.علي الخصوص تعويض دنده جلو به عقب و برعكس خيلي راحت انجام مي گيرد. نقاط بازرسي گيربكس در بالا و در دسترس بوده كه كنترل و سرويس آن خيلي ساده و راحت مي باشد.فرمان : سيستم فرمان هيدرواستاتيك دوسان با قدرت مانور زياد براي كار در محيط هاي آلوده و سطوح ناهموار طراحي شده است كه عمر آن را بيشتر نموده است.نوع دكل : سيستم بالابري دوجكه دوسان  با ميدان ديد كاملا باز و حركت آن خيلي نرم و بي صدا مي باشد.موقعيت راننده : طراحي صندلي اِرگونوميك و خيلي راحت و با تسلط كامل راننده به اهرم هاي فرمان و كنترل و راحتي عملكرد
انواع ليفتراك دوسان: ليفتراك ديزلي دوسان ، ليفتراك دوگانه (گاز و بنزين) دوسان ، ليفتراك گازي دوسان  و ليفتراك برقي دوسان
قيمت ليفتراك دوسان براساس تناژ، ميزان بالابري دكل و نوع سوخت محاسبه مي گردد.

اطلاعات كاربردي، اخبار و اطلاعيه ها، آگهي هاي خريد و فروش مرتبط با فروش ليفتراك دوسان
اطلاع از ليست قيمت، مشخصات، تصاوير و فيلم ها، نمايندگي ها، شركت ها، تامين كنندگان و فعالين مربوط به فروش ليفتراك دوسان

براي اطلاع بيشتر درباره شرايط فروش ليفتراك دوسان با عرضه كنندگان ليفتراك دوسان در سايت صنعت تماس بگيريد.

ليفتراك هاي دوسان (دوو  سام)، تجهيزات انبارداري هستند كه براي حمل و نقل بار در صنايع و كارخانه ها طراحي شده اند. شركت ليفتراك سازي دوو براي ارائه خدمات بهتر و گسترده به مشتريان خود، مراكز نمايندگي ليفتراك دوسان را در نقاط مختلف راه اندازي نموده است. خريد يك ليفتراك ايده آل، متناسب با كسب و كار شما مي تواند علاوه بر اينكه سرعت بارگيري در انبار را افزايش دهد، امنيت كالاها و كارگران را نيز تضمين مي كند.
نمايندگي ليفتراك دوسان به عنوان يك مجموعه معتبر، برنامه ريزي هاي دقيق و منظمي را براي ارائه خدمات خود به مشتريان تدوين نموده است. طبق اين برنامه ها، متخصصان و كارشناسان نمايندگي موظف هستند مدل هاي ليفتراك دوسان را براي مراجعه كنندگان تشريح كرده و آن ها را در انتخاب يك دستگاه مناسب راهنمايي نمايند. همچنين تأمين قطعات جانبي و يا بازرسي هاي دوره اي و تعميرات كلي و جزئي اين محصولات بر عهده نمايندگي ليفتراك دوسان مي باشند.

 

اصول تعميرات و نگهداري ليفتراك از ديدگاه نمايندگي ليفتراك دوسان

تعميرات و نگهداري اصولي ليفتراك دوسان به طور قطع موجب مي شود دستگاه بتواند تا مدت هاي طولاني به كار خود ادامه دهد. بديهي است اگر از ليفتراك ها به طرز صحيح استفاده نشود، دستگاه مرتب خراب مي شود و هر روز هزينه هاي زيادي را به كاربر تحميل مي كند. اگر شما هم يكي از اين ليفتراك ها را در اختيار داريد بايد اصول كار با آن و روش هاي مناسب تعميرات و نگهداري ليفتراك را به خوبي بدانيد. نمايندگي ليفتراك دوسان شما در اين امر ياري مي كند.

1-اولين نكته اي كه نمايندگي ليفتراك دوسان براي نگهداري از اين دستگاه ها بيان مي كند، بازرسي روزانه اين تجهيزات است. حتماً بايد قبل از شروع به كار، تمام قسمت هاي ليفتراك دوسان را دقيقاً بازرسي كنيد. ترمزها، اهرم هاي كنترل، لاستيك ها، سيستم هاي هشدار، روشنايي، روغن موتور و شارژ باتري، مهم ترين موارد در بازرسي هستند. تهيه يك چك ليست مي تواند سرعت عمل شما را بالا ببرد.

2-يك برنامه منظم براي بازرسي ليفتراك خود از مركز نمايندگي ليفتراك دوسان تهيه كنيد. اكثر توليد كنندگان اين ماشين ها يك برنامه مشخصي را در يك دوره كاري براي محصولات خود معين مي كنند؛ به طور مثال، بازرسي ها پس از 250 ساعت، 500 ساعت يا 1000 ساعت كار با ليفتراك انجام مي شوند. بازرسي لاستيك ها از اهميت زيادي برخوردار است. ليفتراك هايي كه با فناوري پنوماتيك يا هيدروليك كار مي كنند بايد از نظر ميزان سطح روغن يا سالم بودن شيلنگ ها بررسي شوند.

3-نمايندگي ليفتراك دوسان به تمام كاربران خود توصيه مي كند ليفتراك هاي خود را همواره تميز نگه دارند. تميز كردن اين دستگاه ها علاوه بر اينكه باعث زيبايي ظاهر آن ها مي شود، از ورود گرد و غبار يا ذرات آلودگي به داخل قطعات موتور جلوگيري كرده و حوادث احتمالي را حذف مي كنند. فيلتر ليفتراك دوسان را در هر هفته تميز كنيد. قطعات موتور دوسان را به دقت از آلودگي ها پاك كنيد. مطمئن باشيد اگر مطابق با اصول فوق عمل كنيد، نه تنها هزينه هاي خود را مديريت مي كنيد بلكه مي توانيد حمل و نقل كالاها را با حداكثر ايمني توسط ليفتراك دوسان تا سال هاي طولاني انجام دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.