ليفتراك كوماتسو

۱۷ بازديد

شركت توليدي ماشين آلات صنعتي ليفتراك كوماتسو (ژاپن)  komatsu ، دومين و بزرگترين توليد كننده ماشين آلات صنعتي راه سازي بعد از شركت كاترپيلار  ( Caterpillar Inc ) آمريكا مي باشد. شركت كوماتسو  Komatsu در سال 1921 در شهر كوماتسو ژاپن تاسيس شد . كوماتسو يكي از بزرگترين شركت هاي ارائه دهنده محصولات و خدمات متنوع صنعتي است.

گروه كوماتسو علاوه بر اين كه يكي از مجريان بين المللي در زمينه تجهيزات ساخت و ساز و استخراج معادن است، در زمينه هاي ديگري مانند ساخت و توليد تجهيزات جانبي (قطعات انواع ماشين هاي سنگين)، ماشين هاي حمل و نقل، ماشين آلات صنعتي و ماشين آلات راهسازي مشغول به كار فعاليت است.

شركت كوماتسو با سياست هاي مشتري مداري و ايجاد اطمينان و اعتماد جهاني، متعهد به ارائه محصولات ايمن به بهترين وجه نيازها و انتظارات مشتريان خود در سراسر جهان را برآورده مي كند. كوماتسو ، دومين توليد كننده بزرگ ماشين آلات صنعتي در سطح جهاني است.

محصولات شركت كوماتسو ، توانسته تقريباً تمام نيازهاي صنعتگران را تأمين كند. در طراحي و ساخت ماشين آلات كوماتسو از مدرن ترين و جديدترين فناوري ها استفاده شده است. شركت كوماتسو انواع مدل ليفتراك و كاميون هاي مجهز به بالابر برقي را براي كاربردهاي متنوع در صنايع مختلف توليد مي كند. علاوه بر اين، شركت كوماتسو خدمات پس از فروش گسترده اي را توسط بهترين تكنسين هاي خود، به خريداران ارائه مي كند.

شركت كوماتسو  يكي از معتبرترين و معروف ترين شركت هاي توليد كننده ماشين آلات و تجهيزات انبارداري در سطح جهان است. اين شركت توانسته تمام نيازهاي صنعتي و انبارداري را تأمين كند. در طراحي و ساخت ماشين آلات كوماتسو  از مدرن ترين و جديدترين فناوري ها بهره گرفته شده است. 

ليفتراك كوماتسو يكي از محصولات بسيار پر كاربرد اين شركت مي باشد كه در سرتا سر دنيا به دليل كيفيت در ساخت و بازدهي بالا از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار است. تمامي توليدات ليفتراك اين كمپاني داراي تاييده هاي مختلف بين المللي شبيه به ISO 9001 Quality Management System و يا ISO 14001 Environmental Management Systemm مي باشد.

تمام توليدات شركت كوماتسو از جمله ليفتراك هاي  كوماتسو ديزلي، كوماتسو دوگانه سوز و كوماتسو برقي مطابق با استانداردهاي جهاني توليد مي شوند. دكل ها و وزنه هاي عقب ليفتراك كوماتسو به گونه اي طراحي شده است كه تعادل دستگاه را به خوبي برقرار مي سازد. ليفتراك هاي كوماتسو مجهز به سيستم فرمان هيدروليكي و اهرم هاي قوي مي باشند. اتاقك راننده ليفتراك به گونه اي طراحي شده است كه اپراتور ليفتراك به آساني بتواند دستگاه را هدايت كند.

مشابه همه كمپاني هاي مطرح توليد ليفتراك، گروه توليدات ليفتراك كوماتسو هم از اين قضيه مستثني نمي باشد كه توليدات ليفتراك در مدل هاي متنوع و بر اساس كار در محيط هاي مختلف مي باشد.

از انواع انواع ليفتراك كوماتسو مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • يكي از پركاربردترين نوع ليفتراك كوماتسو ، ليفتراك برقي كوماتسو مي باشد. اين ليفتراك با نيروي برق (باطري اسيدي - سربي) كار مي كند.  ليفتراك كوماتسو برقي، داراي توان موتور بالا و باتري بسيار قوي و مناسب براي فضاهايي است كه نبايد هيچ گونه آلودگي توليد شود. موتور اين نوع ليفتراك، از نوع AC با ضريب اطمينان بالا و سيستم توليد انرژي مي باشد. دكل ليفتراك برقي كوماتسو به گونه اي طراحي شده است كه راننده ليفتراك، ميدان ديد وسيع در هنگام كاركردن و بالابردن بار، مطابق اصول ايمني داشته باشد.
  • طراحي صندلي ليفتراك كوماتسو، مطابق با اصول ارگونومي و تنظيمات فنر انجام شده است. طراحي منحصر به فرد صندلي راننده ليفتراك، از خستگي و دردهاي مفصلي اپراتور دستگاه جلوگيري نموده و موجب سهولت در كار راننده مي شود.
    ليفتراك كوماتسو ، مجهز به سيستم هاي ايمني فرمان و ترمز هاي هيدروليكي است؛ اين تجهيزات، خطرات و آسيب هاي احتمالي وارد شده به ليفتراك را كاهش مي دهند.
  • از مهم ترين مشخصات فني ليفتراك هاي كوماتسو مي توان به موارد زير اشاره نمود :
موتور قدرتمند AC سيستم نظارت هوشمند (IMS)
كنترل راحت و ايمني بالا سيستم سنجش حضور اپراتور ليفتراك
عدم توليد آلودگي صوتي و آلودگي هوا قابليت حركت بر سطوح شيب دار
مقاومت خوب بدنه ليفتراك در برابر آب تنظيم زاويه چرخش

ليفتراك ديزل كوماتسو يكي ديگر از انواع ليفتراك ها است كه در صنايع و انبارها براي جابه جا كردن بار از آن استفاده مي شود. ليفتراك هاي ديزلي كوماتسو  براي حمل بار تا وزن هاي بسيار بالا مناسب هستند و قابليت استفاده در انواع شرايط محيطي را داشته و مقاومت بالايي دارند.
ليفتراك ديزل كوماتسو ، رايج ترين نوع ليفتراك است كه در صنعت مورد كاربرد بيشتر افراد قرار مي گيرد. موتور ديزلي اين ليفتراك كوماتسو نسبت به نوع ليفتراك بنزيني، قدرت بيشتري دارند؛ زيرا ساختار و نوع احتراق درون موتور در اين دو نوع ليفتراك با هم متفاوت است.

ليفتراك كوماتسو ديزلي، با هدف برآورده كردن نيازهاي صنعت توسط شركت كوماتسو  طراحي و به بازار عرضه شده است. اين مدل از ليفتراك كوماتسو ، از سوخت گازوئيل به عنوان منبع تغذيه خود استفاده مي كند. راندمان و بهره وري اين دستگاه، براي سال ها تضمين شده است.

طراحي نسل جديدي از ليفتراك هاي انبارداري توسط شركت كوماتسو با بهره گيري از فناوري هاي مدرن روانه بازار شده است. طراحي ليفتراك كوماتسو ديزلي، مجهز به موتور قدرتمند ديزلي، حداكثر بهره وري و عملكرد بهينه بارگيري، يكي از مزيت هاي برجسته اين محصول به شمار مي رود. با استفاده از ليفتراك كوماتسو ديزلي، هزينه هاي عملياتي تا حد زيادي كاهش مي يابد. اين سري از ليفتراك ها، براي محيط زيست هيچ گونه خطر آلايندگي در پي نخواهند داشت.

ليفتراك هاي دوگانه سوز كوماتسو ، نوع خاصي از ليفتراك هستند كه از دو سوخت گاز و بنزين، به عنوان منبع انرژي استفاده مي كنند. ليفتراك هايي كه موتور دوگانه سوز دارند براي مكان هاي باز طراحي شده اند ولي مي توان از آن ها در مكان هاي سربسته بزرگ با تهويه مناسب استفاده كرد. در اين نوع ليفتراك ها با توجه به نوع سوختشان از موتورهاي پايه گازسوز كوماتسو ( بنزيني – گازي )  استفاده مي شود و سوخت گاز قابل استفاده در اين نوع ليفتراك ها LPG  مي باشد.

ليفتراك دوگانه سوز كوماتسو ، براي كاربرد در محيط هاي ناهموار بسيار مناسب است. اين سري از ليفتراك توليدي شركت كوماتسو، مطابق با استاندارد ISO3691 ساخته شده است. اتاقك راننده، بيشترين زاويه ديد را براي راننده ليفتراك فرآهم مي كند. ليفتراك كوماتسو دوگانه سوز، مجهز به سنسور هاي هشدار دهنده برخورد با مانع و حسگر حضور راننده در اتاقك ليفتراك است.
دسترسي كارشناس فني يا اپراتور ليفتراك به اجزا و قطعات دستگاه، با سهولت انجام پذير است. ليفتراك هاي كوماتسو دوگانه سوز، در شرايط سخت و دشوار به خوبي به كار خود ادامه مي دهد. دكل ها و وزنه هاي عقب ليفتراك به گونه اي طراحي شده است كه تعادل دستگاه به خوبي برقرار شود. سيستم هيدروليكي و فرمان و اهرم قوي نيز در اين مدل از ليفتراك كوماتسو ، به خوبي تعبيه شده است. ساختار منحصر به فرد كابين راننده موجب شده است كه اپراتور ليفتراك كوماتسو به آساني بتواند دستگاه را كنترل و هدايت نمايد.

قيمت ليفتراك متناسب با سوخت ليفتراك، تناژ و ظرفيت ليفتراك، برند و…. متفاوت مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر، ارسال كاتالوگ، درخواست مشخصات فني ، پيش فاكتور و… در رابطه با فروش انواع ليفتراك كوماتسو  (برقي، ديزل و دوگانه سوز) بصورت صفر و كاركرده در تناژهاي مختلف و تجهيزات انبارداري (انواع جك پالت، استاكر برقي و دستي، پالت تراك و ريچتراك) و تامين قطعات آنها، باطري ليفتراك برقي ، لاستيك هاي توپر و بادي، انواع الحاقيه هاي ليفتراك و تعمير و سرويس و نگهداري تجهيزات انبارداري مي توانيد با ما در ارتباط باشيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.