بست چنگالي

الكترونيك

بست چنگالي

۷۷ بازديد

بست چنگالي 

بست چنگالي

بست چنگالي گالوانيزه يكي از متعلقات پر مصرف در سيستم گالوانيزه كشي در پروژه هاي عمراني و ساختماني مي باشد و به دو صورت گالوانيزه گرم و گالوانيزه سرد توليد مي گردد. اين نوع بست كه از جنس گالوانيزه بوده و همانطور كه از اسم آن مشخص مي باشد پايه هاي آن به حالت چنگكي داخل ريل چفت و روي ريل بسته مي شود و كابل و يا لوله ي هم سايز داخل بست متصل شده به ريل وارد مي شود سپس توسط پيچ ريگلاژ بالاي بست محكم مي گردد. بست هاي چنگالي با گيره اي كه در قسمت زيرين خود دارند موجب مي شوند تا بست چنگكي به ريل قلاب شوند.

 

بست‌هاي چنگالي همچون انواع بست‌ها در ابعاد استاندارد توليد مي‌شوند. انتخاب بست‌هايي با قطر بيش از مقدار مورد نياز، به دليل امكان انباشت گرد و خاك و مواد خارجي در اطراف لوله‌ها و كابل‌ها، احتمال آسيب‌ديدگي و بروز سانحه را افزايش خواهد داد.

سيستم اتصالي بست چنگالي برق به اين صورت است كه ابتدا ريل چنگالي بر روي سطح مورد نظر (ديوار يا سقف) نصب شده و سپس بست‌ها بر روي ريل نصب مي‌شوند. اين سبك اتصال نوعي يكپارچگي در سيستم اتصالي پديد مي‌آورد كه به شرط انتخاب بست و ريل با ابعاد و جنس مناسب، ايمني تأسيسات برقي مهار شده به اين شيوه را تا حدود زيادي تضمين خواهد كرد.

 

مزيت هاي ريل و بست چنگالي 

يكي از مهمترين مزيت هاي ريل و بست چنگالي اين است كه امكان دسترسي به كابل ها را به سهولت امكان پذير مي كند. ريل ها از جنس ورق گالوانيزه و در دو نوع سرد و گرم و معمولا به طول شاخه هاي 1متري قابل عرضه مي باشند.

 

سايز بست چنگالي گالوانيزه برق:

نقش شرايط محيطي در انتخاب بست چنگالي برق 

امروز بست‌ها با مواد مختلفي ساخته مي‌شوند. متناسب با شرايط محيطي، احتمال وجود سيالات خورنده و نيز متوسط دماي كابل‌ها و لوله‌ها بست مناسب انتخاب مي‌شود. بست چنگالي گالوانيزه بهترين انتخاب‌ در محيط‌هاي خورنده و حساس محسوب مي‌شود. در صورت حساسيت كمتر پروژه مي‌توان با مشاوره با كارشناس، بست مناسب را انتخاب كرد.

فروش ريل و بست چنگالي برق 

شركت آريا صنعت ايرانيان با در اختيار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمينه خدمات مهندسي و تأمين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و كاخانجات توليدي در راستاي قطعات و تجهيزات مربوط به تجهيزات برق ساختمان و اتوماسيون صنعتي فعاليت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در ليست تامين كنندگان واحدهاي صنعتي به صورت رسمي آغاز نموده است. اين مجموعه مفتخر است كه توانسته با همكاري مستقيم شركتهاي توليدي داخلي و خارجي و حذف واسطه تجهيزات و قطعات مربوط به اين صنف را تامين نمايد. در اين راستا فروش انواع بست چنگالي برق در برنامه كاري خود قرار داده است. جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت قيمت فروش بست چنگالي برق ميتوانيد با كارشناسان آريا صنعت ايرانيان در ارتباط باشيد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.