پمپ حركت ليفتراك

۳۳ بازديد

 پمپ حركت ليفتراك يكي از اجزاء مهم در گيربكس ليفتراك مي باشد و در سيستم هاي هيدروليك بعنوان درايور استفاده مي شوند. به طور كلي مي توان گفت تمامي حركت ها و عملكردهاي موجود در ليفتراك توسط پمپ حركت تامين مي شود پمپ حركت مي تواند انرژي مكانيكي را به انرژي هيدروليكي تبديل مي كند (انرژي هيدرواستاتيك يعني جريان ، فشار). اين جريان با قدرت كافي براي غلبه بر فشار ناشي از بار در پمپ خروجي ايجاد مي كند.در هنگامي كار پمپ هيدروليك ، در ورودي پمپ خلاء  هوا بدليل انرژي دوراني ايجاد مي مي شود، كه همين امر باعث مي شود مايع از مخزن وارد خط ورودي به پمپ گردد و با عمل مكانيكي اين مايع به پمپ منتقل مي شود و با اين روال انرژي مكانيكي دوراني در پمپ حركت به انرژي هيدروليكي تبديل مي شود.

عملكرد خوب پمپ حركت ليفتراك به بالا رفتن قدرت ليفتراك در حين كار كردن زير بار و فشار هاي بالا كمك شاياني كرده و حداكثر قدرت موتور دريافتي را به چرخ ها منتقل كرده و لذت كار كردن با ليفتراك را در حين كار بالا مي برد.

فروش پمپ حركت ليفتراك

همانطور كه در بالا ذكر شد پمپ حركت ليفتراك از اهميت بالايي در ليفتراك برخوردار است بنابراين عملكرد صحيح آن نيز مهم است. استفاده از پمپ حركت تقلبي و يا استفاده از قطعه‌اي كه مورد تائيد نيست مي‌تواند علاوه به آسيب جدي به ليفتراك شما باعث افزايش هزينه‌هاي تعمير و نگهداري ليفتراك شود.

 

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/10/پمپ-حركت-ليفتراك-2.jpg

 

امروزه يكي از مهمترين دغدغه هاي شركتهاي عمراني ،معدني و صنعتي در انتخاب ماشين آلات، كيفيت مطلوب و طول عمر  مفيد بالاي آنها مي باشد كه اين مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات يدكي مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نيل به اين استراتژي شركت آذران پيشرو صنعت داراي خدمات رساني در بالاترين كيفيت به مشتريان مي باشد ، واحد قطعات آذران پيشرو صنعت مفتخر است تا با تامين مناسب قطعات يدكي ليفتراك در برندهاي مختلف خدمتگزار مشتريان محترم باشد. در اين راستا فروش انواع پمپ حركت ليفتراك را در برنامه كاري خود قرار داده است كه از آن جمله مي توان به پمپ حركت ليفتراك سهند ، پمپ حركت ليفتراك تويوتا ، پمپ حركت ليفتراك سپاهان ، پمپ حركت ليفتراك دوو-دوسان، پمپ حركت ليفتراك كوماتسو، پمپ حركت ليفتراك آريا و... اشاره نمود.

در زمينه تأمين قطعات انواع ليفتراك، ريچتراك، استاكر، ريچ استكر و پالت تراك اين شركت با اتكا به توانمندي پرسنل با تجربه خود، لوازم يدكي و قطعات اورجينال درخواستي مشتريان خود را كه عمدتا كارخانجات و شركت هاي توليدي مي باشند، سريع ،صحيح و بموقع تحويل آنها داده است و در اين راستا توانسته است نظر مشتريان خود را تامين كند.

هم اكنون با توجه به تجربه يك دهه تامين قطعات يدكي ماشين آلات صنعتي و تجهيزات انبارداري، اين مجموعه آماده ارائه خدمات به همكاران و مشتريان عزيز مي‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشين‌آلات صنعتي نيازمند حضور مستمر در اين حوزه مي‌باشد. آذران پيشرو صنعت افتخار دارد به منظور كسب رضايت همكاران و مشتريان و ارتقاء كيفيت خدمات و همچنين با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعاليت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در اين راستا آماده ارائه خدمات فني و مهندسي و تامين قطعات يدكي براي ليفتراك هاي زير مي باشد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.