استارت ليفتراك

۲۲ بازديد

 استارت ليفتراك

استارت ليفتراك

براي راه‌اندازي اوليه يك ليفتراك نياز است كه محور اصلي موتور به چرخش درآيد، در واقع بايد گفت كه موتور ليفتراك ها براي روشن شدن نياز دارند كه در همان ابتدا سيكل احتراق در آنها صورت بگيرد. كاري كه استارت‌هاي برقي ليفتراك انجام مي‌دهند اين است كه ابتدا محور خودش را به حركت در‌مي‌آورد و اين حركت به چرخش چرخ‌دنده‌هاي موتور ليفتراك منجر مي‌شود تا احتراق صورت بگيرد.

 

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/09/استارت-ليفتراك.jpg

 

اگر بخواهيم به شكل خلاصه بگوييم كه استارت ليفتراك چه كاري انجام مي‌دهد بايد بگوييم كه اين قطعه ليفتراك ها يك نوع موتور الكتريكي است كه انرژي الكتريكي را تبديل به انرژي مكانيكي مي‌كند. وظيفه اين قطعه هم در بيان ساده، روشن كردن موتور ليفتراك است. يعني در حقيقت ما برق را از باتري ليفتراك به استارت مي‌دهيم و استارت اين برق را تبديل به انرژي مكانيكي كرده و به محور موتور يا همان ميل لنگ منتقل مي‌كند. حركت ميل‌لنگ هم باعث مي‌شود كه يك سيكل احتراق در موتور صورت بگيرد و موتور روشن شود.

نكته فني ماجرا اين است كه موتورهاي امروزي براي شروع فعاليت بايد به حداقل ۱۰۰ دور در دقيقه برسند. بعد از آن موتورها مي‌توانند به طور اتوماتيك به فعاليت خود ادامه دهند و در حقيقت ما مي‌گوييم كه موتور روشن شده است. وقتي ما سوييچ را در كابين ليفتراك مي‌چرخانيم در واقع برق را به سيستم استارت مي‌رسانيم و آن را به حركت در مي‌آوريم تا اين سيستم، موتور را به ۱۰۰ دور در دقيقه برساند، آن‌ وقت ليفتراك روشن مي‌شود. شايد به نظر برسد كه استارت يك موتور الكتريكي ساده است، اما اگر همين سيستم به ظاهر ساده درست كار نكند يا دچار خرابي شود ليفتراك شما به هيچ‌وجه به حركت درنمي‌آيد. موقعيت مكاني استارت هم معمولا پشت و كنار موتور ليفتراك است. به هر حال بايد حركت «دنده استارت» بلافاصله به ميل‌لنگ منتقل و موتور ليفتراك روشن شود.

 

http://heblexco.com/wp-content/uploads/2021/09/استارت-ليفتراك-3.jpg

 

فروش استارت ليفتراك

همانطور كه در بالا ذكر شد استارت ليفتراك از اهميت بالايي در ليفتراك برخوردار است بنابراين عملكرد صحيح آن نيز مهم است. استفاده از استارت تقلبي و يا استفاده از قطعه‌اي كه مورد تائيد نيست مي‌تواند علاوه به آسيب جدي به ليفتراك شما باعث افزايش هزينه‌هاي تعمير و نگهداري ليفتراك شود.

امروزه يكي از مهمترين دغدغه هاي شركتهاي عمراني ،معدني و صنعتي در انتخاب ماشين آلات، كيفيت مطلوب و طول عمر  مفيد بالاي آنها مي باشد كه اين مهم تنها با خدمات پس از فروش مناسب و استفاده از قطعات يدكي مطمئن محقق خواهد شد ؛  لذا در جهت نيل به اين استراتژي شركت آذران پيشرو صنعت داراي خدمات رساني در بالاترين كيفيت به مشتريان مي باشد ، واحد قطعات آذران پيشرو صنعت مفتخر است تا با تامين مناسب قطعات يدكي ليفتراك در برندهاي مختلف خدمتگزار مشتريان محترم باشد. در اين راستا فروش انواع استارت ليفتراك را در برنامه كاري خود قرار داده است كه از آن جمله مي توان به استارت ليفتراك سهند ، استارت ليفتراك تويوتا ، استارت ليفتراك سپاهان ، استارت ليفتراك دوو-دوسان، استارت ليفتراك كوماتسو، استارت ليفتراك آريا و... اشاره نمود.

در زمينه تأمين قطعات انواع ليفتراك، ريچتراك، استاكر، ريچ استكر و پالت تراك اين شركت با اتكا به توانمندي پرسنل با تجربه خود، لوازم يدكي و قطعات اورجينال درخواستي مشتريان خود را كه عمدتا كارخانجات و شركت هاي توليدي مي باشند، سريع ،صحيح و بموقع تحويل آنها داده است و در اين راستا توانسته است نظر مشتريان خود را تامين كند.

هم اكنون با توجه به تجربه يك دهه تامين قطعات يدكي ماشين آلات صنعتي و تجهيزات انبارداري، اين مجموعه آماده ارائه خدمات به همكاران و مشتريان عزيز مي‌باشد. توسعه روزافزون انواع ماشين‌آلات صنعتي نيازمند حضور مستمر در اين حوزه مي‌باشد. آذران پيشرو صنعت افتخار دارد به منظور كسب رضايت همكاران و مشتريان و ارتقاء كيفيت خدمات و همچنين با در نظر گرفتن نظرات سازنده آنها فعاليت خود را به خواست خداوند توسعه و بهبود بخشد و در اين راستا آماده ارائه خدمات فني و مهندسي و تامين قطعات يدكي براي ليفتراك هاي زير مي باشد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.